Tanja Vručina, High Care centar Salus, Varaždin
Tanja Vručina, dipl. oec., ne samo da je iznimna High Care Beauty terapeutkinja i poduzetnica već je i osoba koja je osvojila srca svojih klijenata ljubaznošću i primjenom znanstveno utemeljenih metoda te postala sinonim za uspješne tretmane ljepote. Njezina strast za stručnim pristupom, posvećenost klijentima te impresivni rezultati čine je jednom od vodećih stručnjakinja u industriji ljepote. Ova inspirativna profesionalka ne samo da je postigla značajan uspjeh u svojoj karijeri, već je i uspješno spojila poslovni uspjeh s privatnim životom, što je u ovo užurbano doba cilj koji svi pokušavamo postići. Saznajte više o njezinim iskustvima, filozofiji rada i tajnama uspješnog povezivanja profesionalnog i privatnog života u ovoj jedinstvenoj priči koja će vas zasigurno motivirati i nadahnuti.
1. S obzirom da ste već duže vrijeme prepoznato ime u beauty svijetu, kako ste se prvi put zainteresirali za područje tretmana ljepote, i koje su ključne vještine koje smatrate važnima za uspješno obavljanje ovog posla?
Za ulazak u svijet ljepote zaslužna je moja šogorica Tanja, kojoj od srca zahvaljujem, jer sam uz njezinu motivaciju i poticaj istinski zavoljela ovaj posao te se maksimalno posvetila istraživanju svijeta ljepote. Vrlo bitni čimbenici za uspjeh u mom poslovnom iskustvu su prije svega bili kompetentni radnici, stalno ulaganje u znanje i inovativne tretmane, komunikacijske vještine, osobnost, timski rad i dobar balans među djelatnicima odnosno dobro liderstvo, stalna motivacija, organizacija poslovanja, poznavanje klijenta i njihovih želja i potreba. Nabrojala sam puno vještina, jer smatram da kombinacija svega navedenog čini uspješno poslovanje jednog High Care beauty centra, kao i svakog drugog poslovnog subjekta.
2. Danas je primjena tretmana ljepote nešto što je gotovo nezaobilazno većini žena, a razvoj beauty industrije ide rapidno naprijed. Koji su po vama najnoviji trendovi i tehnologije u industriji ljepote i kako ih integrirate u svoj rad kako biste ostali konkurentni i inovativni?
Danas (pre)veliki utjecaj na beauty industriju ima rapidni marketing i dostupnost sadržaja, odnosno društvene mreže koje utječu na vlasnike salona, na njihove djelatnike kao i na korisnike usluga, odnosno klijente. U moru svega potrebno je odlučiti koju uslugu uvrstiti u svoju ponudu i po kojoj cijeni te da li postoji zainteresiranost klijenata za tako nešto. Neki današnji trendovi koji se predstavljaju kao inovativni meni su poznati već dugi niz godina, tako da uvijek treba biti dobro informiran o novitetima u industriji. Pozitivno je da su kozmetički tretmani postali sve dostupniji većoj populaciji i da svaki tretman pronalazi svoju ciljanu skupinu. Sretna sam jer se ponovno vraca u zbog povratka trenda ‘manje je više’ – gdje se naglasak ponovo stavlja na prirodniji look, a tako bi opisali moj stil. Volim tretmane kojima se postižu dugoročni rezultati i gdje moje klijentice prepoznaju kvalitetu kozmetike, aparata i uloženog truda. Trenutno mi je najdraži jedan od najinovativnijih beauty tretmana na tržištu – Iono Jet iz High Care Beauty programa. Riječ je o tretmanu s kojim postižem vrhunske rezultate pomlađivanja kože plazmom kisika. Bezbolnim unosom 15ml koncentrata specifičnih sastojaka u kožu klijentice postižu se zaista vrhunski rezultati u smislu zaglađenosti kože i odmornog izgleda.
3. Odabrali ste integrirati proizvode High Care Beauty tvrtke Weyergans u svoje tretmane, usmjeravajući se prema vrhunskim rezultatima i iskustvima koja će klijentima pružiti neponovljiv osjećaj ljepote. Kako je došlo do vaše suradnje i što vas je privuklo High Care Beauty proizvodima i pristupu u području zdravlja i ljepote?
Prije samog odabira kozmetike za salonsku upotrebu radili smo istraživanje tržišta više od pola godine. Nakon pomne selekcije, odlučili smo se za njemački brend Weyergans, koji je već dugo prisutan na tržištu, stabilan, kvalitetan i visoko konkurentan. Kvaliteta nam je bila presudna te smo se tako odlučili za franšizni sustav koji je u ponudi imao i aparate te tako činio savršen koncept koji smo mogli ponuditi našim korisnicima. U sveobuhvatnoj beauty ponudi imamo tretmane za svaki tip lica, te diferenciranu celulitnu terapija.
4. Uspješno primjenjujete inovativni tretman tehnologijom IONO-JET pomoću koje se neinvazivno unosi kisik obogaćen plazmom u dublje slojeve kože. Kakvi su rezultati tretmana i iskustva pacijenata?
Ovaj vrhunski tretman prepoznaje sve veći brohj klijentica koje su oduševljene rezultatima. Povratna informacija je ono što nam daje vjetar u leđa. Pritom misim na predivne riječi naših klijentica koje se nakon tretmana osjećaju odlično u svojoj koži. Tretman nije kontraindikativan, a koriste ga klijentice koje su prepoznale dobrobit ulaganja u budućnost svojeg zdravlja te prevenciju starenja kože, lifting i rejuvenaciju aktivnim sastojcima koje s veseljem unosim putem plazme kisika Aktivni sastojci se unose ovisno o tipu kože i željama klijentice u smislu odabira problematičnog područja na kojemu želi da poradimo.
5. Biti uspješan u svom području nije lagan put te iziskuje ulaganje velike količine truda i vremena. Možete li podijeliti neke izazove s kojima ste se susreli u svojoj karijeri te kako ste ih prevladali ili koristili kao priliku za osobni i profesionalni rast?
Biti uspješan u svom poslu znači posvetiti izrazito puno vremena u radu s klijentima, slušajući njihove zahtjeve i realizirati ih u poslu, brzo donositi dobre odluke, uvoditi promjene, biti stalno zanimljiv na tržištu, ulagati u znanje prateci trendove i tako nuditi kvalitetu prije svega. Osim na poslu svakako savjetujem biti aktivan i van posla te konstantno razmišljati o inovacijama, educirati klijente o uslugama, brzo reagirati na upite, biti prilagodljiv s ozirom na termine te dostupan na različitim medijima. U mom sedamnaestogodišnjem iskustvu svaki izazov nosio je novo znanje koje nas je činilo većima i s kojim u budućbosti lakše dolazimo do rješenja novih izazova, odnosno za osobni i profesionalni rast.
6. Beauty rutina je nešto s čime se na društvenim mrežama susrećemo gotovo svakodnevno. Koji savjet biste dali drugima u vezi s izborom i održavanjem osobne beauty rutine? Što bi izdvojili od High Care proizvoda i bez kojeg osobno ne možete u vlastitoj beauty rutini?
Savjet koji bih dala budućim naraštajima je da ne budu sami svoji kozmetičari i da ne koriste preparate protiv problematike koju još nemaju jer ce doći do kontraefekta. Vrlo je bitno njegovati lice kozmetikom koja je za njihov tip kože. Na kraju ispadne jeftinije bar jednom ići po savjet kod kvalitetnog kozmetičara nego isprobati sve proizvode koji se nude na tržištu. Osnovna dnevna skin care rutina svakako bi trebala biti čišćenje lica preparatom prilagođenim tipu kože. Budući da radim isključivo s High Care kozmetikom, mogu preporučiti za masniji tip koze gelastu strukturu umivalice ili mlijeko za suhu kozu, odnosno tonik za normalnu do mješovitu kožu. Drugi korak je serum, potom zatim dnevna krema. U ljetnim danima dobro je uključiti i fluidni spf faktor. Na svojem licu kombiniram kreme i serume ovisno o godišnjem dobu, a kroz godinu volim mijenjati Weyergans kreme za lice koje su za moj tip kože. Jako volim vitaminske pjene, serume i ampule, te kozmetiku za tijelo. Nezamjenjivi preparati su mi Revival enzimski piling koji odlično osvježava svaku kožu, Hyaluron ampula za hidrataciju, te Alpha Mousse pjena koja odlično zateže kožu na cijelom tijelu.
7. Izgradnja povjerenja među svojim klijentima bitna je u svakoj branši, a posebno u industriji tretmana ljepote gdje ljudi nerijetko dolaze i s različitim nesigurnostima. Koliko je važna transparentnost i jasna komunikacija u izgradnji povjerenja s klijentima? Kako se nosite s očekivanjima klijenata i stvaranjem realnih očekivanja?
Povjerenje je ono što gradi odnos s korsinicima usluge, a nakon što ga ostvarimo onda klijent lakše prihvaća svaki savjet. Bitno je opravdati povjerenje i biti dosljedan svakom uslugom. Ugodna atmosfera i dobro odrađeni tretman također su bitne stvari, a važno je i dobro objasniti klijentu tretman koji se izvodi bez nerealnih obećanja te nista ne raditi na brzinu. Ovo su tretmaničiji su efekti dugoročni i potrebno je stalno ulaganje. Ulaganje u kvalitetne tretmane uvijek se isplati, uostalom, svatko prepoznaje ženu koja brine o sebi i stari sa stilom.
8. Za pretpostaviti je da ste se, kao i svaki poduzetnik, na svom putu susreli s poslovnim preprekama koje ste uspješno savladali. Kako biste savjetovali one koji razmišljaju o ulasku u industriju tretmana ljepote? Koje su ključne lekcije iz vašeg iskustva?
Znanje je moć. Diferenciranost, uvođenje promjena i kvalitetna kozmetika su ključ. Potrebno je dobro istražiti što se sve nudi prije kupovine proizvoda i aparata. Specijalizacija u određenim segmentima, dobro planirati vrijeme i organizirati posao. Upoznati se s konkurencijom, uvoditi inovacije i probati biti drugaciji.
9. Kroz godine posvećenog rada u oplemenjivanju ljepote i samopouzdanja svojih klijenata, jednako ste posvećeni očuvanju obiteljskih veza i bliskosti. Kako uspijevate održati ravnotežu između zahtjevnog poslovnog rasporeda i osobnih obaveza, te imate li neke savjete za druge koji teže postizanju iste ravnoteže?
Treba dobro balansirati sve u životu na način da nikoga ne zakidamo. Pritom mislim na balas između obitelji s jedne strane i klijenata s druge. Bitno je svakome posvetiti dovoljno vremena, a obitelj je uvijek ispred svih. Probati raditi u vremenu (ako je to moguce) kada su djeca u vrtiću ili školi. Nažalost, svima nam nedostaje vremena, no dobra organizacija je pola posla. Unaprijed sve pripremiti (radno mjesto, preparate, aparate), organizaciju poslovanja svesti na minimum u trenutku kada vrijeme posvećujemo obitelji. Na svakom početku morate računati da će vam za sve trebati puno više vremena nego kasnije kada se uhodate, treba imati podrsku obitelji i pokusati mozda raditi u blizini stanovanja kako bi manje gubili vremena na putovanje do posla. Koristim svaki tren s djecom da sam im maksimalno posvećena kako bi bila što više uključena u njihove živote.
10. S obzirom na vaše dosadašnje uspjehe i posvećenost napretku, može se pretpostaviti da već imate planove za budućnost. Kako vidite svoju karijeru u budućnosti i koji su neki od novih projekata ili ciljeva koje planirate ostvariti?
Već sad sam dosta toga promijenila od početka svoje poslovne karijere u svijetu ljepote. Vrijeme prebrzo prolazi i treba mijenjati stvari u skladu sa životnim promjenama te biti uvijek spreman na prilagodbu novim uvjetima. To je život – prekrasan splet nepredvidivih situacija. S godinama skupljaš iskustvo i veliku bazu klijenata. Naposljetku, kad dođeš do vlastitog vrhunca poslovanja neke stvari moraš i promijeniti – tako sam se ja specijalizirala za određene tretmane koji su mi se činili boljim. Posvetila sam vrijeme tretmanima u kojima uživam raditi, s kojima postižem najbrže i najvidljivije rezultate i od kojih imam iznimno pozitivne reakcije. Budućnost nosi svoje promjene, gdje se planiram fokusirati na zahtjevnije tretmane i edukacije kako bi svoje višegodisnje iskustvo prenijeka na nove poduzetnice i beauty terapeutkinje žele napredovati u svijetu kozmetike.
Tanja Vručina, vl. HIGH CARE CENTAR SALUS, Varaždin, Jalkovečka 79. www.hccsalus.hr
Ostale novosti
Otkrijte najbolje čuvanu beauty tajnu
Predstavljamo High Care Beauty by Weyergans U svijetu ljepote, gdje se trendovi mijenjaju brže nego godišnja doba, postoji jedan brend koji je prisutan na našim prostorima više od 19 godina, a ističe se predanošću zdravlju i ljepoti kože, i funkcionira bez klasičnih...
Tajna uspjeha brenda High Care Beauty
Brend baziran na znanosti o promjenama ljudskog tijela Brend High Care Beauty by Weyergans razvija se kroz pažljivo osmišljene tretmane i proizvode koji zadovoljavaju specifične potrebe klijenata. Jedna od ključnih prednosti High Care Beauty tretmana je njihova...
Postanite High Care Beauty terapeut
Educirani terapeuti posvećeni klijentima High Care Beauty stručni terapeuti čine temelj i srce našeg poslovanja. Riječ je o iskusnim profesionalcima koji su prošli sveobuhvatne edukacije i treninge tijekom kojih su usavršili tehnike za rezultate koji traju. High Care...
Dostojanstveno starenje
Iako izvor mladosti možda nije nije stvarna, fizička stvar, to nije spriječilo ljude da ga pokušaju pronaći u nekoj svojoj verziji. Svatko od nas na neki način istražuje mogućnosti kako zadržati osjećaj mladosti i vitalnosti. I dok nema ništa loše u tome da...
Celulit kod muškaraca
Celulit, poznat kao vječni neprijatelj glatke kože, često se povezuje sa ženskim tijelom. Međutim, jeste li znali da se ovaj estetski problem može pojaviti i kod muškaraca? Ova činjenica često prolazi ispod radara jer je prisutnost celulita kod muškaraca manje...
Snježna alga – besmrtna tajna vitalnosti kože u Pure liniji za njegu lica
Snježna alga, poznata i kao "snow algae", može se naći u ekstremno hladnim područjima diljem svijeta, posebno na snježnim površinama i ledenjacima. Ovi izdržljivi mikroskopski organizmi razvijaju se u područjima koja su prekrivena snijegom ili ledom, uključujući...
Jeste li žena u svojim godinama?
Biti žena znači nositi kroz život jedinstvenu ljepotu koja proizlazi iz iskustva, snage i životne mudrosti. No, dok jurimo za desetljećima koja su pred nama, važno je ne zaboraviti uživati u ljepoti i iskustvima koje nosimo sada. S godinama dolazi ne samo sazrijevanje...
Što je i kako u stvari nastaje celulit?
Nerijetko čujemo kako je celulit neprijatelj broj jedan svih koji sanjaju o glatkim, utegnutim nogama. No, priča o celulitu je zapravo daleko složenija nego što većina misli te ga se neopravdano povezuje samo uz prekomjernu tjelesnu težinu. Važno je shvatiti da čak i...